Powered By Blogger

2011-06-05

白裡透的胭脂

Hello 大家好,又係紫薇,今次係紫薇第三次我彩妝文,希望大家支持一下我啦

今次介紹係mac 的胭脂.

點解咁多彩妝都唔介紹為什麼要介紹mac 的胭脂?


唔知大家有冇留意過紫薇出席發佈會d相同埋之前出的妝文,或者交收時見過紫薇的sis,點解會淡淡地粉紅色,有時影出呢會好似好白,有少少紅紅地,依家紫薇就公開,我的秘密






其實紫薇一直用mac 的紫色胭脂




大家可以睇下個胭脂掃,掃咗好多胭脂上去,都係好似淡淡地粉紅色




再睇下我既手背, 紫薇本身都算白,所以係手背上沒有掃上任何粉底,可以睇淡淡地似粉紅色的紫色,平時掃上面都ok,所以有時影相出呢淡淡地粉紅色,白裡透紅的感覺,原來時紫色胭脂作怪



依家mac 的紫色胭脂成為咗紫薇最愛的胭脂




Good luck!

希望大家鐘意紫薇的分享,記住入呢推一推/留言比我

沒有留言:

發佈留言