Powered By Blogger

2011-06-05

意想不到驚喜(2) – dior

大家仲記得我之前出過既post 就係Dior 寄比我的生日卡,之前出過既post意想不到驚喜 – dior ,已經10月初已經拎咗個生日禮物,不過由於10月份太多文章分享,計過一共有成14,唯有留待11月出返,拖咗大家咁耐,d唔好意思


 仲記得上年都收到Dior 寄比我既護膚品,今次係我好難忘的禮物,大家估下係咩呢


登登登…….








 就係一個心口針



都幾靚同幾特別,即使係出面dior 專門店都買唔到,係極具收藏的禮物,同場仲有之前寄比我既邀請card,既絲帶手扼




同場加影就係又一城fashion Collection, 雖然去唔到個fashion show好唔開心, 但係d fashion所以呢到都,忍唔住影咗幾張相








今年以法國主題做collection,希望今年我能夠散發出法國女人的魅力


 大家記住入呢推一推/留言
希望大家鐘意我的分享


Good luck!

沒有留言:

發佈留言