Powered By Blogger

2011-06-05

連貓都嚇走?我從未用過不似薰衣草的hand cream Natio

我自己都用不過不少牌子的hand cream 都有anna sui, Crabtree& Evelyn, Vitasence, Johnson….ETC都好,沒有一隻hand cram 令我搽第一次已經唔想再用下去





我叫20101011日已經reconfirm叫速遞去 beauty life 3枝試用當中有兩枝係hand cream 同一枝沐浴露,20101013日收到,已經不急及待打開個公文袋,檢查有冇損毀,確保3枝試用產品冇損毀,收好並通知約好交收個兩位sis



我已經忍唔住即刻試用,一倒上手聞到有d怪怪的味道,再聞有d似薰衣草個味道,但係都係怪怪地,唔識形容,立即搵紙巾抹去,之後我拎咗成枝hand cream叫成班秘書一齊用,個個都嗌好怪,不過就幾潤,唔算好笠,不過個味就大打折扣.




之後拎咗枝hand cream 返屋企影相,硬住皮頭試用搽上手,搽咗之後都幾潤唔笠痴痴都幾好,再聞落去不似薰衣草香味,不過駛唔駛天然成咁,我完全feel 到有relax,反而搞到成房都怪味,開咗一段風扇,d怪味走曬先可以入睡,就連一向愛聞我的香水味的bobo都唔願入呢同我瞓覺



希望大家唔好有陰影,因為我自己買hand cream 係特別注重個香味,因為希有時工作量太多時都會聞下剛搽完hand cream的手,有時有香味的hand cream會令人relax同提神作用,唔單止係滋潤,如果連搽手都不能relax 可相信連搽面或者沐浴露都沒有可能做到.就算係Clarins , Origins 都用天然草本成份,但係都不至於難聞,有時D香味令人RELAX,會好快入睡.不過今次有D失望.


最後多謝beauty life 比個機會我去試用



Good Luck!

希望大家鐘意,記住幫忙推一推/留言

沒有留言:

發佈留言