Powered By Blogger

2011-06-05

給肌膚吃一口Multiberry Yogurt

HELLO大家好又係紫薇的分享,紫薇係119日接受Lanegie 邀請出席Lanegie全新Lanegie Multiberry Yogurt發佈會,完咗發佈會之後Lanegie 送咗Lanegie全新Multiberry Yogurt Peeling Gel Multiberry Yogurt Repair Pack比我試用,依家就等紫薇同大家分享用後感





 Lanegie全新Multiberry Yogurt Peeling Gel Multiberry Yogurt Repair Pack的資料,資料源於Lanegiefacebook
甜品,是女士的天敵與摯愛,恨它具有立時增磅的無窮威力,愛其香甜味美的無比口感。今天,Lanegie 呈獻全新Multiberry Yogurt Peeling Gel Multiberry Yogurt Repair Pack,擺脫了增磅的魔咒,同時將甜品的味覺與享受昇華,帶來濃郁幼滑的煥膚體驗,令肌膚剔透、亮麗,散發甜美自信的光芒。
 

Multiberry Yogurt Peeling Gel資料


去角質的深層清潔啫喱,蘊含天然魔芋Mannan,有效軟化並徹底消除老化角質層與肌膚表面的雜質;專利的獨特乳酪Sogurty™,有效增強膠原蛋白的製造,同時高效抗炎;5種果莓精華給肌膚豐富營養,提升抗氧化效能,有效對抗游離基,令肌膚更剔透亮澤。



大家睇下個水份測試同使用前後的分別





Multiberry Yogurt Repair Pack資料


質感如同乳酪一樣幼滑輕盈,含有專利的獨特乳酪Sogurty™促進膠原蛋白的合成製造,有效抵禦外來的侵害,高效抗炎同時提升肌膚彈性。天然補濕因子 NAG (N-acetyl D-Glucosamine) 護理磨去角質後殘留的不平滑細小角質,令肌膚回復柔軟觸感更幼滑。



大家睇下個水份測試同使用前後的分別





用後感:



其實一打開個蓋好香,好甜,陣陣鮮莓香味,用完感覺好滑,relax, d想食咗去, 直情好似食緊鮮莓乳酪係怪唔之得Lanegie 一開始就表明甜品護膚啦,full 完保濕mask更加吸收;其實大家有冇留意到紫薇對手咁滑,就係將多餘Multiberry Yogurt Peeling Gel & Multiberry Yogurt Repair Pack 做埋手部護理,會令對手更加滑,再搽上hand cream 時吸收更快,就連我的同事都讚我對手滑咗好多丫

其實紫薇以前都有用開Laneige Strawberry Yogurt Pack 草莓乳酪面膜,用緊的時候就好似食緊草莓芝士蛋糕樣,今次用Lanegie Multiberry Yogurt就好似食緊鮮莓乳酪




至於價錢方面:

Lanegie Multiberry Yogurt Peeling Gel $190
Lanegie Multiberry Yogurt Repair Pack $210
對於我呢講算平,但係對於學生呢講可能有D負擔不起


依家X’mas Lanegie 加推兩款X’mas set 裝優惠
 
Lanegie Multiberry Yogur X’mas set $400仲有water blank 系列sample






Lanegie water blank sleeping mask X’mas set $190仲有water blank 系列15ml sample




數量有限,我都買咗喇,未買X’mas gift sis記住快d 去買喇,送禮自用都是一個不錯選擇

今次再一次去海港城Lanegie買野時候,已經有好多sales 認得出我喇,dhigh 感覺,可能上次有去發佈會掛,個個都好nice 仲傾咗化妝的心得,仲送咗好多試用比我





如果大家想知道更多資料,可以上Lanegie網頁同facebook


如果大家想睇返我之前用Lanegie 的分享,click 入以下標題







希望大家鐘意我的分享,記住入呢推一推/留言比我啦,因為我打咗成個星期


Good luck!

沒有留言:

發佈留言