Powered By Blogger

2011-06-05

我的貓眼眼妝,PRODUCTS BY MAC

MAC Superslick Liquid Eye-Liner

之前見有 sis出席Fasio 貓眼發佈會,post 咗好多貓眼眼妝,今次我用maceyeliner 都可以做到貓眼

睇睇我既貓眼先啦

金色x墨綠色x深綠色


粉紅x紫色x紫紅色x深紫色(我媽話太妖艷,但係我覺得幾靚)

用後感之後既feel我覺得畫咗之後可以last 得耐d,同埋可以做到貓眼的效果,就算畫錯咗用棉花棒,抹走去好ok,注意要輕輕力抹,否則會有眼紋,同埋係好似擦子膠咁一塊塊咁樣.




筆頭係好尖有別於其他牌子既筆頭其他牌子比較軟身,而MAC呢隻eyeliner係硬尖,但係唔會咁易"篤"到自己眼睛


做埋防水測試喇,100%防水,唔駛擔心有汗水時整花,同埋可以去同陽光與海灘玩都唔怕啦



使用次數:由27/8/2010到今日至少都用過OVER 10
質地:Liquid ,有少少似gel
價錢:HK$160
購買loaction : faces @harbour city

希望大家鐘意啦! good luck!

沒有留言:

發佈留言