Powered By Blogger

2011-06-05

X”mas Party 前夕- 給我肌膚喝人蔘湯

Hello 大家好,又係紫薇分享,首先要多謝blogger fanny wong幫我去bl 拎盒面膜,亦都好多謝我的好姊姊winnie922幫忙交收,咁紫薇才會順利可以體驗到人蔘mask



其實紫薇飲人蔘燉雞湯同蔘蜜就飲得多,亦都有用韓國品牌雪花秀的產品,今次有幸得到bl抽中試用Mask House韓蔘活膚修護面膜


大家可以睇下個成份同埋個功效




根據盒上的資料,韓蔘活膚修護面膜

它蘊含韓國珍貴天然人蔘萃取優質精華,由內而外修護及滋補肌膚,有效預防及減慢肌膚老化、擊退皺紋、解決暗啞及粗糙等皮膚問題,並提供深層保濕滋潤,讓肌膚更顯青春活力、有光澤

l   韓國人蔘精華 - 重點修護肌膚,刺激細胞再生,延緩肌膚老化

l   甘草酸鉀 (甘草) - 改善肌膚常見問題,讓肌膚更活力健康

l   維他命 E 及骨膠原 - 提升肌膚彈性,更具有美白去印功效


原來裡面含有23ml維他命E COLLAGEN,咁紫薇就乖乖地full 20mins



用後感: 一打開就聞到好重的人蔘味,都仲可以接受到,設計十分貼面,20mins後感覺好滑,吸收得好快,feel到好多精華入到skin,用完之後一d都唔乾,




大家可以睇下個水份測試





至於價錢方面:都十分大眾化 $75/5pcs(唔知仲有冇做緊買一送一)
想要體驗一下韓蔘活膚修護面膜,d去全港的萬寧購買喇 ,萬寧獨家發售



如果大家想知道更多資料,可以上Mask House facebook,好似仲送wonder girl 演唱會,詳情請參閱以下網址

http://www.facebook.com/maskhouse



希望大家鐘意我的分享,記住入呢推一推/留言比我
Good Luck!

沒有留言:

發佈留言