Powered By Blogger

2011-06-05

意想不到的驚喜- Dior

我係2007年開始用dior 品牌,當中以花蜜系列及hydra-life 系列較為常,過往收到dior寄來的生日卡及其他邀請卡,都唔及以下介紹呢張生日卡咁靚最近收到不少dior 寄來既邀請卡,其中一份係dior 寄比我既生日卡,呢封生日卡有什麼特別,大家可以睇下個信封先啦

以人手繪畫出法國巴黎既景色,雖然係印出呢,但係個心思好細緻,好靚,搞到我唔捨得棄掉



再睇下生日卡面,dior 既皇牌香水系列j’adore既香水樽,真係晝得好靚


再打開張卡,裡面有張卡仔,已經為我準備一份生日禮物,唔知係咩呢,再細望另一面畫上一個女人在城堡上既露台上遠望一個島,張生日卡既精美又有心思,dior典型待客人之道,待客人感受到賓至如歸的感覺


張生日卡我會好好保存,並會學習法國女人的高貴優雅,在未來日子,我希望能夠再分享更多我我美容,化妝的心得


沒有留言:

發佈留言