Powered By Blogger

2011-06-05

連貓都要排毒,信不信由你

Hello 大家好!又係紫薇介紹,今次係同大家分享我的20日體驗排毒美肌之旅,1020日已經出席咗bl x EIGBioxil Inner D-ToxM-Vital簡介會亦都出咗一篇簡介會的文章,今次有bobo陪我一齊體驗20日排毒美肌之旅



我相信大家都好奇點解我會個標題連貓都要排毒,信不信由你
因為就係bobo為食囉連都飲照,同埋聞到M-Vital牛奶的香味,第一日我飲用個杯之後見佢係咁中個頭落個杯飲就知,之後個19,日日都比bobo飲兩小碟份量
大家睇下bobo 好奇想飲個樣




飲個樣,正一為食貓





 我見bobo飲完之後,佢真係排毒時暢順咗,bobo d毛滑咗好多,柔軟,最緊要就係bobo 連口臭的冇埋,好神奇,講返正題先
 
其實紫薇一向身體差加上都有食物敏感,轉季時鼻敏感發作,雖然係5月尾做咗個割篇桃腺及做咗下鼻顎骨手術,有好轉到,不過紫薇每個月都會小病,如果該月沒有小病就會有一次大病,基本上食藥多過食飯,幸好都冇對牛奶敏感,所以都好放心進行20日排毒美肌之旅.

紫薇都有睇到個營養標纖,裡面冇任何令我敏感成份,成份十分天然, 依家有比大家睇下D資料先


Bioxil M-Vital 資料

Bioxil M-Vital美肌高營養三價鉻健康系列含紐西蘭高級奶粉、穏定及活性耐糖因子、三價鉻、乳鐵蛋白、鈣、磷、維他命 B1B2B6B12、氨基酸等營養元素,有助抗衰老及保持幼滑肌膚、燃燒腹部脂肪、改善血糖水平、保持心血管健康、鞏固骨骼、強化肌肉和增強免疫力

1) Bioxil M-Vital 美肌高營養三價鉻健康奶粉 ($980 / 30 包裝)
2) Bioxil M-Vital 美肌高營養三價鉻健康活力膠囊 ($980 / 60粒裝)


依家上網仲有埋藥丸裝TIM好方便,不過唔知功效是否一樣




Bioxil Inner D-Tox資料:



Inner D-Tox
高纖排毒淨身飲品採用超過30種純天然及有機成份,針對體內4大毒素堆填區 - 肝臟、腎臟、腸臟及血液,提供最全面的洗滌。
主 要成份為多種極高抗氧化指數的蔬果,如紅莓、紅桑子、士多啤梨及露筍等 - 有效對抗自由基侵害,保護肌膚維持彈性及緊緻,豐富纖維及維他命,幫助排清體內毒素、提升身體免疫系統。Inner D-Tox先排毒、再保護,而且更具有美肌功效,是整腸以外最全面的排毒飲品。
Inner D-Tox 高纖排毒淨身飲品  30包裝    零售價: $480
Inner D-Tox
高纖排毒淨身飲品  7 天排毒淨身裝   零售價: $148


大家睇下我的沖法,幸好紫薇家中有個量水杯,可以量度水量



新增說明文字




味道方面,好易入口,早上飲M-Vital牛奶,中午或晚上飲草莓奶,兩款都建議空腹飲用,飲完唔會覺得肚瀉感覺,真係改善咗我的腸胃問就連bobo;都要蝦飲M-Vital牛奶,唔知貓飲唔飲得呢
飲後感:

其實呢20日排毒美肌之旅,改善咗我的身體健康狀況,,改善咗宿便問題同腸胃問題,眾所周知紫薇有個玻璃腸胃

至於大家最關心問題有冇瘦到定肥咗?
其實紫薇瘦就冇咩點瘦到,不過就排咗好多身體毒素,飲用其間飲多咗好多水,d朋友同事就話我瘦咗,feel 唔到

皮膚有冇改善到丫?

係有,剛剛開始飲用時會出豆豆,後來會慢慢減少出豆豆狀況,最快開心就係比以前更加滑,真係排清毒素,身體好,仲可以美肌,一個草莓牛奶滿足三個願望



如果大家睇完覺得有興趣又想健康瘦身不妨去以下地點購買

銷售點:HealthPlus 健怡坊 指定屈臣氏(包括美孚萬事達廣場分店,黃埔花園第二期分店,旺角胡社生行分店,青衣城分店 ,元朗教育路興發大樓分店 )
查詢:6670 6600


GOOD LUCK!


希望大家鐘意我的分享,記住入呢推一推或留言

沒有留言:

發佈留言