Powered By Blogger

2011-06-05

Origins Make A Difference 肌膚再生修復試用活動part 1

Hello 大家好!又係紫薇,今次有幸得到Beauty Exchange 的邀請參加Origins Make A Difference 肌膚再生修復試用活動及參加107日的活動講座


我同baby_yee & sandra比較早,可以早d係出面影相



原來有好多品牌都係Estee Lauder 旗下品牌,大家可以睇下下圖





今次有段小插曲幾擔心去唔成,最後BeautyExchange既同事證實咗終於可以入去 ,可以鬆一口氣, 入去之前大會攝影師JACKY 幫我影咗幾張相,搞到好似代言人咁樣,好期待影出呢效果會係點丫希望BeautyExchange既同事快D Send 比我睇啦


大家可以睇下個環境同埋d產品








我個棵復活草丫









今次carol 邀講咗我地其中一位blogger model 就係mika



之後都遂一試上手,大家可以睇下d相啦



最後都麻煩咗jacky 幫我影咗d相同有d唔好意思




時間過得好快,不經不覺已經到咗8:00pm,都要收拾心情回家,回家路途上同母后一齊回家,原來紫薇同母后都係住大埔ga~
以後可以找找母后請教一下

有關我今次試用Origins新產品的用後感,留待下回再分享


Good Luck!

希望大家鐘意,記住幫忙推一推/留言

沒有留言:

發佈留言