Powered By Blogger

2011-06-05

我的心水皇牌sleeping MASK LaneigeWater Sleeping Mask EX

大家仲記得我早幾日出咗篇文章係講萬用眼霜Laneige Water Blank Eye Gel,今次我就要講Laneige皇牌就係Water Sleeping Mask EX


我知道市面上都有不少牌子都有出到Sleeping Mask,當中有 Body shop 維他命E  Overnight mask,雪花秀 Overnight Mask,Regene Overnight Mask……..etc,當中我最常用就以Body Shop & Laneige 最常用

我自2006年開始就用Laneige Water Sleeping Mask 當時就覺得多入到落皮膚加上係full過夜,瞓醒都唔乾,就咁過水都唔乾,我一直keep 住都用咗4.真係好work ga~,而且價錢相對呢講係平,特別適合要靚又懶既人



大家可以睇下水份測試:





我估大家都想知道我介紹呢盒sleeping mask 既價錢
價錢$190

質地: gel,質地唔油唔笠,大家不妨一試


值得回購既產品






希望大家鐘意,記住幫忙推一推/留言

Good Luck!

沒有留言:

發佈留言