Powered By Blogger

2011-06-05

給我享受五星級的Facial Miryoku Beauty Salon

係九月份我到不少既生日禮物,有部份生日禮物來自各品牌寄來我生日卡,其中一份係dior,之前都有同大家分享過,仲有一份我估大家都好想要既就係Miryoku free facial,呢封生日禮物係由once more 寄出,我係930日去做,做完之後一直拖到依家先出篇丫,我知道有好多sis 對免費facial 或者抽中試做facial 有好多不滿,不過大家睇下我介紹以下美容院既facial 同之前sis 去做個d有不同,請大家細心睇下我介紹







今次我BOOKING時候預先詢問過Miryoku既職員同表明係Blogger 身份,所以可以比我影相同介紹


首先講下Miryoku既背景及概念先

Miryoku來自日本的美容品牌,,以高質素的天然成份來研製產品,不含化學香料或色素,更針對敏感脆弱肌膚研製防敏感配方,是日本著名的防敏感專家。是全國美容院公認的專業護膚品牌,其崇尚的「天然日式美學概念」,就是讓您拋開生活煩惱,舒緩工作壓力,使肌膚及身心得到放鬆,進入忘憂境界。Miryoku隸屬著名的「日本國際美容醫學研究所」旗下,擁有超過30年研製護膚品的經驗,而產品亦擴為日本美容院使用。


為了令更多人可分享Miryoku的完美療程,將日本『精巧、細膩、溫柔』的日式美容引進香港,於銅鑼灣及旺角開設了日式美肌中心,全店採用純天然的美容產品,配合多部高科技美容儀器,細心為香港女士提供多項面部及身體療程,以專業的服務為女士們締造完美素肌。




今次我揀既地點位於旺角雅蘭中心一期既Miryoku,位置十分理想鄰近朗豪坊,交通十分方便,環境當然唔可以同銅鑼灣相比啦


旺角分店地方不大,環境十分乾淨,令人好RELAX,亦好注重衛生. 雖然麻雀雖小五臟六府俱全,有三間美容房,仲有LOCKER 同化妝間,可以保障自已個人物品之餘同可以整理自己儀容同星SPA相比差天共地

 化妝間:


上到去,有兩位美容師接待我其中一位係今次幫我做FACIAL 美容師HELEN,
HELEN真係好細心,知道我著住對高跟鞋好累,就即刻去拎咗對睡拖比我換,仲幫我拎埋高跟鞋入房,搞到我有點唔好意思


之後入房換衫, Miryoku提供PAPER LOWCUT 比我,真係好衛生,就連墊床個張都係一次過,雖然係唔環保,但係我寧願要衛生多過環保,環保既野留返係其他地方啦


大家可以睇下個環境
 床面上有套紙造low cut




先講返今次我做既facial Ecomaat 複芳平衡抗菌面部護理 facial 價錢$680,

講返個facial 流程:卸妝→洗面→酵素面膜→修眉→STEAM→針清→薰衣草面部按摩→倒膜→full mask一肩頸按摩→護理→抹去多餘既按摩油 →換衫


HELEN 幫揀咗檸檬味既香薰呢點,清新得呢好relax,完全好enjoy facial,d瞓著咗

HELEN 幫卸完妝之後就問我呢排係唔係瞓得唔好,工作壓力大?其實我自己工作壓力真係好大,加上d同事個個要追mdrt,工作量同壓力就自然大,加上升咗職有自己間房唔大就奇,做多咗management 既野唔出豆豆,酒米就奇啦,加上轉天氣,令到我既皮膚變得更唔穩定同敏感


HELEN替我做針清同按摩頸肩手勢好好,同埋唔會好大力,我最怕痛,清走好多豆豆, HELEN見到我有d黑頭就幫我倒中藥去黑頭鼻膜,按完之後好舒服,個人好relax,可能太累回家到家中飲咗兩大碗湯,沖個涼,就瞓覺,可能真係累到打唔到文到今早先再打文.依家先再出文


大家可以睇下個分別




至於大家最關心既問題,會唔會好似星spahardsell,我可以答你今次全程冇hardsell,即使冇join態度好好,唔會黑面,冇掟筆既惰況出現,反而係我問咗好多course 既問題,有點唔好意思.仲問咗HELEN攞咗個SPECIAL OFFER ,如果大家想知道記住PM 比我啦



整個流程都好順利,沒有好似星spa 咁有sis 有面膜碎係面上或者按到瘀曬呢d情況出現,完全係好靚靚咁AWAY

做完之後係即時皮膚白咗好多同埋透明感多咗雖然我本身係皮膚白,但係都想再白丫嗎?

做完facial 第一日
雖然昨晚針清到有d紅曬,經過一晚的休息之後完全冇曬d紅點,洗完面之後感覺好滑,滑過係星spa 做完之後,同埋係白咗好多


今日分享到到為止,希望各位sis/bro唔好介意我篇文章咁長,因為真係好好,無論手勢同態度真係好好,值得一試,我知道有好多sis 係星spa 有不同待遇有d好差,d好好,d就一般,個次係星spa 我都算好彩個位, Miryoku BEAUTY SALON值得一試.


多謝咁多位sis/bro 睇我呢篇詳細分享,如果各位sis /bro想知道更多Miryoku的資訊,可以click 入去一看.記住幫忙推一推或者留言, 如果大家想知道Miryoku 美容師Helen 比咗咩special offer 記住PM 比我啦


多謝大家支持!

希望大家鐘意,記住幫忙推一推/留言
Good Luck!


Miryoku 網址


SERVICES

沒有留言:

發佈留言