Powered By Blogger

2011-06-05

紫薇髮飾日記

Hello大家好,又係紫薇的分享,今次係紫薇第一篇寫的髮飾,,希望大家多多支持我

其實紫薇原來擁有一把長髮,長度到腰,由於對上一次電髮,電得太傷,加上曾常開叉,於是好唔捨得情況之下剪掉長髮

原來紫薇由16歲到依家都收藏唔少髮飾,d新到未用過,d已經執野時已經唔見咗,d生綉而棄掉咗,依家就帶大家睇下我的髮飾先啦

第一同第二張就係花形同蝴蝶結形的髮飾





有兩件髮飾購於專門做lolita shop,其餘d髮飾都可以購於其他shop



跟住到頭
頭箍就係剪短頭髮經常配帶的髮飾大家睇下d頭箍






有個小禮帽型的頭箍係銅鑼灣買ga~,因為個頭箍好特別,有少少d喱士遮一遮眼,令人睇落去神秘d



紫色個款頭箍比較簡單唔會好誇張,比較鐘意返工配帶




至於啡色頭箍就係參考當時安室配帶既大蝴蝶頭箍,就係best function 2008-2009個演唱會,white light配帶過既頭箍,雖然我搵唔到當時演唱會個款頭箍,,但係搵到三個蝴蝶結合而成的大蝴蝶頭箍都已經好好喇,當時我係著住一套lolita 再帶啡色大蝴蝶頭箍,d朋友以為我去做show.,後來係街上都見到好多女仔配帶大蝴蝶頭箍



仲有張d頭飾比較誇張d,可能唔係個個都敢帶出街


黑色有兩款,一款係英國貴族小禮帽,而另一款係配lolita 萬聖節的造型帶過,中間個款係羽毛款色,留返公司annual dinner 配帶啦





最後一張就係閃令令的髮飾,有花形皇冠,有好多蝴蝶同花形小髮飾,仲有枝花形的髮簪,個枝花形髮簪係我最愛,以前用一枝花形髮簪整到一個髮髻出呢,可以返工去飲宴都得


最衰比一位仁兄打電話比我時就爛咗,好心痛丫,心痛原因係有錢都買唔返同埋枝髮簪陪咗我兩年喇,心痛死我喇




其實紫薇第一件髮飾16歲時候開始買ga~,一直都收藏的好好ga~,我每次用完d髮飾都會用消毒火酒抹下d夾頭髮的位置之後就會放入袋裡面收好






      希望大家鐘意我的分享,記住入呢推一推/留言比我,

     Good luck!

沒有留言:

發佈留言