Powered By Blogger

2011-06-05

我的高跟鞋日記

我大概在小學6年級的時候,我媽送咗一對係我人生的第一對高跟鞋,始自就愛上高跟鞋,今日終於SHOW出我的最高頭四位的高跟鞋,其中一對今日都有著去BL GARTHERING ,唔知有冇會留意呢

家中最高就係黑色漆皮,睇落去平平冇奇,若配上鞋扣就唔同曬,有多配搭方法,D SHOW 比大家睇,鞋跟有5吋高
第二高就係黑色LACE中配金色鞋,鞋跟有4.5吋高,兩種著法
第三高就係香檳金色現香檳色LACE ,好靚,不過都有4吋高,話時話鞋頭勁夾腳,如果鬆半個SZIE 24.5就會甩鞋,買時就揀咗SIZE 24
第四高就係白色蝴蝶結個對就有3.5吋高,簡單,易襯衫,返工去街都好靚










沒有留言:

發佈留言