Powered By Blogger

2011-06-05

給我復活的面霜-Origins Make A Difference 肌膚再生修復試用活動part2






大家好,又係紫薇同大家分享返Origins新產品仲記得我上次講BeautyExchange x Origins Make A Difference 肌膚再生修復試用活動part 1
 

 
BeautyExchange x Origins Make A Difference 肌膚再生修復試用活動講座內容好豐富,對於我首次用Origins既人呢講好實用,其實我去聽個講座時一直都知道Origins Products以天然為本,科學為證,不過有些不愉快經歷就係米漿磨砂膏,有次係同事口中知道係Origins網上登記就可以憑sms 可以換米漿磨砂膏 sample 試用抱住試試下心態,米每日都食,唔會敏感啦,點知用過之後瀝眼,同有少少,始自就怕怕,不過今次對Origins Make A Difference 肌膚再生修復晚霜有d改觀真係feel 到唔乾唔笠仲唔


 
大家可以睇下Origins Make A Difference 肌膚再生修復主要成份,資料來源由Origins網上搜尋到
 

 

 
大家可以睇下部水份測試機
 

用咗都接近七日,feel到好水潤而且唔乾,而且我晚用完之後都,第二日起身真係好水潤,亦感到lock 到水份,真係有復活的感覺,等我再用多一個星期再同大家share 一下14日後的感覺,同埋有什麼不同.



依家我對Origins products 有返d信心,希望用完之後都會keep going


Good luck!

沒有留言:

發佈留言