Powered By Blogger

2011-06-05

Bioxil Inner D-Tox及M-Vital簡介會

Hello大家好!又係紫薇介紹,今次係同大家share 一個簡介會就EIGBioxill Inner D-ToxM-Vital簡介會

雖然今次的簡介會係帶病出席,都有留心去聽顧問講解

今次去個簡介會見到好多熟悉的面孔,亦都有新朋友,感覺好親切


今次簡介會地點,對於我來講並不陌生,因為我公司係尖沙咀,好近丫
所以我係最早上去個位,之後見到其他sis 陸續咁呢,影咗好多相,比大家先睇下今次簡介會環境







跟住就一位司儀同顧問講解M-Vital牛奶,請大家睇下個power point d




之後就係試飲

整的過程
1包加150ml 暖水攪勻即可,建議早上飲用

味道好似平時飲開十字牌牛奶



原來呢隻奶仲可以full mask ,


整既過程
1 spoon 分量加適量的水,full 5mins就可以過水


MASK & AFTER


味道好似芝士味

多謝Kanix幫忙做model,因為我影出呢效果不大,所以影咗Kanix 對手,佢效果比較明顯d


顧問講另一款飲品Inner D-Tox請大家睇下個power point d





之後就係試飲

整的過程
1包加150ml 凍水, 用杯SHAKE SHAKE,可加入鮮果汁(當然唔好係超市買個d果汁啦,因為糖份極高)建議空腹飲用

味道好似草莓奶昔

仲咗mix比我地飲,個味道好怪,我接受唔到,我會選擇分開飲





最後來張大合照



多謝BL EIG抽中我參加今次既簡介會同試飲活動


呢緊我會進行20日試飲,期待可以改善我的腸胃

 

GOOD LUCK!


希望大家入呢推一推或留言

沒有留言:

發佈留言