Powered By Blogger

2011-06-05

我的防刮腳秘密-Dr Scholls Rub Shield Batonnet Friction Preventer Stick

Hello 大家好!又係我紫薇介紹好野喇

今次我介紹係一枝防刮腳既cream


我相信每個女生都會有刮腳問題我都唔例外,我每次著新買返呢既high heels 總是會刮到起水泡,流血,貼滿膠布,我早前有位姨姨係加拿大返呢,見到我刮到咁傷就比咗一盒治傷口cream 同兩枝防刮腳cream比我

早前都有sis share 點防止刮腳,今次我都唔例外,忍唔住要同大家share 就係 Dr Scholls Rub Shield Batonnet Friction Preventer Stick呢枝stick 係香港冇得買ga~,要係加拿大買,次次用完之後都要托我姨係加拿大寄幾枝比我


每次搽係腳踭位置同腳前既位置,因為呢d位置係最易刮腳,有時刮到唔願意再著返對鞋依家就唔會有呢個問題出現,而且枝stick 細細枝,方便攜帶,擺落手袋都ok

希望大家鐘意我呢篇分享啦,記住大家幫忙推一推或者留言

沒有留言:

發佈留言