Powered By Blogger

2011-06-05

萬用的眼霜 Laneige Water Bank Eye Gel



若果仲記得之前有位sis share 過收到Laneige send sms 去換領lotion eye mask讚個packing 好靚

我自己都換咗,我係25/9/2010時代廣場換既,我即時叫Laneige 姐姐幫我試上面,效果好好,仲即時買咗一盒返屋用

點解會叫做萬用眼霜?

1.可以當eye mask 厚full, 亦可以full 過夜

2.可以去水腫,通常個個女生瞓醒時都會眼腫面腫,係早上洗完面,搽完護膚品後即時用Laneige Eye mask full 5 mins, 即時保濕之餘仲可以去水腫,十分方便;如果有化開妝既sis效果更貼

3.可以改妝:唔知大家有冇呢d情況出現,就係用錯colour,冇理由重新卸妝,搽cream, 化妝,咁做好傷皮膚ga~只須用Laneige Eye mask full 5 mins抹去錯既colour,再係個位置上補上base foundation就可以

4.補妝,通常收工後對眼比較累,原因就係經常性對住電腦,收工後,約咗個FDbf或老公都唔希望以殘樣示人,都係用Laneige Eye mask full 5 mins,再補妝,即時精神曬,連我bf都問我咁精神就連我既好姊妹winnie 都讚好


 係星期一已經開始,前後都用咗8次真係好好,明顯冇咁乾,個妝更貼服

大家睇下個水份測試
水份測試(影得唔好希望大家唔好介意):




再睇下整個化妝,唔會浮ga



至於價錢就$270
質地: gel ,d都唔立痴痴



值得回購!

希望大家鐘意啦,記住大家幫忙推一推或者留言

沒有留言:

發佈留言