Powered By Blogger

2011-06-05

GIORGIO ARMANI Designer Shaping Cream Foundation

Hello大家好,又係紫薇,今次係我第二次我彩妝文,希望大家支持一下我啦


今次好開心抽中elle 的試用,而今次的試用就係Giorgio Armani Designer Shaping Cream foundation,較早前已經去咗圓方拎咗試用,原來打開除咗有foundation 之外仲有cleansing, foam,d意外驚喜
 
返正題先,其實我都係第一次用Giorgio Armani Designer Shaping Cream foundation,之前問咗我姨攞咗枝Giorgio Armani Fluid Master Primer Sample 呢用,希望會有個更好效果出現



其實我一直都有自己一套化妝程序

step 1化妝前準備:洗面爽膚水精華素眼部精華素→Day cream→EYE CRAEM→防曬

step2.
化妝步驟: MAKE UP BASE →Foundation→ 遮瑕膏碎粉(蜜粉)/乾粉→ Eye Make up base →畫眉或眉gel→眼影畫眼線夾眼睫毛→MASCRA BASE睫毛液胭脂潤唇膏唇膏/ 唇彩



今次試用GIORGIO ARMANI Designer Shaping Cream Foundation,一連續用咗7days,效果出人意表,,平時化完個妝lasting lunch hour 已經唔見咗一半,7keep 到放咗工,輕輕用紙巾印走多餘油份及用2way cake 輕輕補妝就可以,真係簡便好多,輕輕鬆鬆見朋友或bf



首先睇下個Giorgio Armani Fluid Master Prime

Colour:透明色,

質地:好滑,完全吸收曬,d都唔笠的感覺而且仲有控油,適合夏天同油性皮膚使用

使用方法:用手塗上塊面,好似我地平時搽面霜咁搽,完全唔需要用到濕粉掃,好方便

大家睇下個水份測試筆個油份個part




到咗今次主角GIORGIO ARMANI Designer Shaping Cream Foundation



起初有d擔心個colour arm ,搞到心慌慌,總算arm 膚色

Colour; 今次試用4號既colour 象牙白
質地:creamy foundation,都幾易推,都好貼面同埋cover 度算高, feel 到好幼滑感覺,唔會比人感覺厚粉,點解我今次個妝有少少瑕疵就係d呢排敏感同埋多咗文件要處理,加上我的月事剛剛到,影嚮咗啦,效果差d,如果係最好狀態係完全唔需要用到遮瑕膏,今日都化咗妝都成5個鐘,都未溶妝算係long lasting,絕對適合經常要出席宴會及見客的姊妹用

使用方法:先用濕粉掃blend ,再掃上面,咁做效果更貼面,之後用化妝海綿用印的方式印一印,咁做可以將剛剛用濕粉掃,掃不到地方,可以用化妝海綿印上去,如脈肚,鼻翼的位置,記住唔好卒丫,卒就一達達,個妝會唔貼面丫同埋會多幾條皺紋就唔好啦

依家比大家睇素顏同上咗GIORGIO ARMANI Designer Shaping Cream Foundation分別



整個妝容

 
包裝方面, GIORGIO ARMANI Designer Shaping Cream Foundation.貫徹始終以黑色為主,簡單大方,以實力為主


其實價錢方面都要$700一枝,可能對有學生同不經常化妝姊妹來講貴咗d,d負擔不起,對於我呢講貴咗少少,即使買咗都會留待要出席宴會及重要約會,才會用到 GIORGIO ARMANI Designer Shaping Cream Foundation.





希望大家鐘意我的分享


Good luck!

大家記住入呢推一推/留言

沒有留言:

發佈留言