Powered By Blogger

2011-06-05

終於棄用假眼睫毛,我的電眼娃娃日記

我平時搽完睫毛液一至兩個鐘頭好快向下跌,原因就係我本身眼睫毛比較軟,今次好好彩被揀中試用Sasatinnie 電眼娃娃超鬈曲睫毛液,多謝beauty lifeSasatinnie


有個好處就係扁梳形design,唔駛用z手勢刷上去,搽之前用巾紙印走多餘既睫毛液再慢慢搽上丫




我用之後比起以前用既牌子maxfactor, anna sui, dior …..etc就真咗
係又曲又挺同埋可以keep 好耐都唔會向下跌,仲可以keep 足整日同埋冇蟑螂腳出現呢個係個好處,搞到我又愛又恨丫




至於卸妝個方面我就覺得唔好喇,因為用咗三塊棉花才徹底卸得乾淨



總結來說,用完後好堅挺,好曲,但要徹底卸得乾淨至少要用上三塊棉花,因為我地d眼睫毛係好脆弱,斷咗,再氐返要一斷長時間回復.所以要好好保護喔.

沒有留言:

發佈留言